sexta-feira, 25 de abril de 2014

Dressing it up


Hello everyone! Today I’m dressing it up. I am not going anywhere– just to work in a bit – but I had nothing to do so I tried this out. I’ve had this dress for some time now but I feel like I never wore it, maybe because I was not confident enough to do so, but now I really like it!
I have gotten to a point where I am of the opinion that if you like something you should wear it, and I have never really done this before but this year something changed. I feel so much more confident about myself. I feel like I can do anything. I don’t know how this happened or what happened but it feels really good being confident enough to wear whatever I want.
I know a lot of people feel like I felt for a long time. But if I can feel this great and confident about myself, I believe everyone can too.
Think about that!
-
Hallo iedereen! Vandaag heb ik een kleedje. Ik ga nergens naartoe – alleen naar het werk zo meteen – maar ik had niks te doen dus heb ik dit geprobeerd. Ik heb dit kleedje al best lang maar ik heb hem nooit echt aan gedaan, misschien omdat ik niet zelfzeker genoeg was, maar nu vind ik hem echt leuk!
Ik ben op een punt geraakt dat als je iets leuk vind moet je dat aan doen, en ik heb die eigenlijk nooit gedaan maar dit jaar is er wat verandert. Ik ben zo veel meer zelfzeker over mezelf. Ik heb het gevoel dat ik alles kan doen. Ik weet niet hoe dit is gebeurd of wat er is gebeurt maar het voelt echt goed aan om zelfzeker genoeg te zijn om alles wat ik leuk vind aan te doen.
Heel veel mensen voelen zich hoe ik mij een hele tijd heb gevoeld maar, als ik mij zo goed en zelfzeker kan voelen, dan geloof ik dat iedereen dat kan.
Denk daar is over na!
-
Olá a todos! Hoje vesti um vestido. Não vou a lado nenhum – só para o trabalho daqui a pouco – mas não tinha nada para fazer por isso experimentei isto. Já tenho este vestido há algum tempo mas quase nunca o usei, talvez porque não me sentia confiante o suficiente, mas agora gosto muito!
Cheguei a um ponto em que acho que se gostas de alguma coisa tens de a vestir, e eu nunca fui assim mas este ano alguma coisa mudou. Estou muito mais confiante de mim mesma. Sinto que posso fazer tudo. Não sei como isto aconteceu ou o que aconteceu mas é muito bom sentir-me confiante o suficiente para vestir tudo o que eu gosto.
Eu sei que existem muitas pessoas que se sentem como eu me sentia. Mas acredito que, se eu consigo sentir-me assim, toda a gente consegue.
Pensem sobre isso!



















Love, Nai

Dress: Zara (old)
Shoes: Cubanas - Exact here
Earrings and ring: Pandora

2 comentários: