sexta-feira, 11 de abril de 2014

Zebra Shoes


Here they are! The most perfect summer shoes I could ever wish for, and since it seems spring has arrived, here is my first outfit with them. These sandals seem a bit high but they don’t feel like it, they are really comfortable which is very important to me. I would strongly advise you all to take a look at the ss2014 Cubanas collection, it is really special (everyone knows how much I love Cubanas). Hope you like it!
-
Hier zijn ze! De meest perfecte zomer schoenen die ik ooit zou kunnen willen, en gezien de lente is aangekomen, hier is mijn eerste outfit ermee. Deze sandalen zien er een beetje hoog uit maar zo voelt het niet aan, ze zijn echt comfortabel en dat is iets erg belangrijk voor mij. Ik zou, als ik jullie was, eens een kijkje nemen naar de Cubanas ss2014 collectie, die is echt speciaal (iedereen weet hoe graag ik Cubanas zie). Hoop dat jullie het leuk vinden!
-
Aqui estão elas! Os mais perfeitos sapatos de verão que eu alguma vez poderia querer, e visto que a primavera chegou, aqui está o meu primeiro outfit com as mesmas. Estas sandálias podem parecer um pouco altas mas não se sente quando as temos calçadas, são muito confortáveis e isso é muito importante para mim. Eu aconselho-vos vivamente a dar uma vista de olhos à coleção ss2014 da Cubanas, está muito especial (toda a gente sabe o quanto eu gosto de Cubanas). Espero que gostem!











Love, Nai


Shoes: Cubanas - Exact here
Jacket: Zara (last year I think) - Similar here or here or here
T-shirt: Modalfa (summer 2013)
Pants: Zara (old)
Earings, ring and bracelet: Pandora (check last posts)


Sem comentários:

Enviar um comentário